Продовжуємо нашу серію публікацій “Online &/VS Offline” розмовою з Віталієм Андрусяком, керівником відділу маркетингу @International Labour Centre (ILC) Україна.

International Labour Centre (ILC) — лідер в Україні у сфері працевлаштування закордоном. Із 2000 року пропонує українцям можливості працевлаштування та імміграції. Офіси ILC розташовані в містах Київ (Україна), Саскатун (Канада) і Варшава (Польща). Компанія успішно працевлаштовує понад 1000 фахівців щороку. За час своєї діяльності ILC налагодила співпрацю з 400 компаніями в Канаді, Швеції, Польщі, Данії, Великобританії, Італії, Ірландії, Німеччині, Катарі, Арабських Еміратах.

Як ви прийшли в маркетинг? Де здобували освіту? Із чого починали?

В маркетинг прийшов по дорозі до справи, де можна використовувати всі знання та досвід із різних сфер. Перші кроки були в політичному маркетингу, а після тої школи життя крива кар’єри привела в комерцію. Освіта тут справа важлива, але не визначальна, хоч маю дотичну спеціальність: “політологія міжнародних відносин”, – і зараз працюю в компанії, що займається міжнародним працевлаштуванням, але основні знання здобував, працюючи та читаючи все, що попадало до рук.

Яку книгу вважаєте обов’язковою до читання маркетологам?

Немає такої книги. В принципі обережно ставлюся до бізнес-літератури. Котлер, Огілві – це класика. Взагалі маркетинг, це ж про людей, тому читаю літературу загалом, а там намагаюсь знайти відповіді, як люди думають, як вирішують різні ситуації в житті, що їх мотивує. Який бізнес-автор знає людей краще, ніж Хемінгуей, Маркес, Ремарк чи Лондон?

Які основні методи просування послуг компанії використовуєте?

Більшість залежить від цілей та завдань. Зараз працюють соцмережі, лендінги, точкове розміщення в місцях концентрації потенційних кандидатів, сайти, де шукають роботу, раніше допомагала також і преса. Для мене гарним показником, є відсоток кандидатів, які прийшли за рекомендаціями знайомих, якщо співвідношення його до інших каналів починає зменшуватись – тривожний дзвіночок.

Чи звертаєтеся за послугами до підрядників чи агентств?

Звертаємось і доволі часто. В нашому випадку завдання маркетолога – визначити цілі, запропонувати методи та канали, підготувати фактаж та аналізувати ефективність. Розробка, дизайн, розміщення, продакшн – здебільшого за підрядниками. Звичайно, є специфіка ринку працевлаштування та імміграції, тому контент переважно створюємо самостійно, дуже багато нюансів та законодавчих обмежень.

На які метрики в оцінці ефективності активностей звертаєте найбільшу увагу?

Звертаю увагу на поєднання факторів. Якщо відсоток рекомендацій зростає, але загалом кількість звернень зменшується, то це питання для роздумів. Зважаю на суб’єктивне відчуття докладених зусиль.

Під час підбору співробітників, чи важливий їхній досвід у вашій сфері?

Досвід саме в нашій сфері не завжди є перевагою, інколи шукаєш нових ідей із суміжних сфер чи взагалі недотичних. Хоча, звісно, легше працювати із людьми, які хоч на базовому рівні розуміють, що таке маркетинг і що з ним робити.

Порадьте, як розвиватися молодим маркетологам?

Рухатись до розуміння себе в професії. Та і просто себе. Що мотивує, де краще виходить, із ким результат досягається простіше.

Leave a comment



sitelogoWT

Copyright 2017 © All Rights Reserved